Кількість
|
Вартість
|
||
|
Mitsubishi Electric PUMY-P112VKM4 City Multi Y PUMY-P Inverter - це зовнішній блок инверторной мультизональной VRF-системи з однофазним джерелом живлення, який може використовуватися як для нагріву, так і для охолодження повітря. Можливо одночасне обслуговування від 2 до 10 підключаються внутрішніх блоків. Даний зовнішній блок можна використовувати спільно не тільки з настінними внутрішніми блоками, але і з блоками підлогового, канального, підвісного типів, а також з одно- і четирехпоточного касетними блоками М-серії та серії Mr. Slim. Також можлива робота з настінними, підлоговими, канальними і підвісними блоками, з одно-, дво- і четирехпоточного касетними блоками серії CITY MULTI і використання для нагрівання води. Теплообмінник з трубою, що має внутрішню накатку, покращує теплообмін і підвищує енергоефективність системи.Також енергетичну ефективність пристрою покращує застосування двигуна постійного струму. У даній серії неможливо одночасне функціонування внутрішніх блоків в режимах нагріву і охолодження. Працює на холодоагенті R-410A, який є безпечним для озонового шару атмосфери.
Основні функції і режими роботи
Інвертор з векторним керуванням
Інвертор формує оптимальний керуючий сигнал для кожної частоти обертання електродвигуна компресора. Це дозволяє істотно збільшити ефективність приводу і знизити річне споживання електроенергії.
Спіральний компресор з технологією FCM
Корпорація Mitsubishi Electric розробила спіральний компресор з підлаштовується платформою (Frame Compliance Mechanism - FCM). Механізм FCM вперше застосований для спірального компресора. Він підтискає рухливу спіраль компресора до нерухомої, що знижує втрати, пов'язані з перетіканням газу, а заповнення порожнин маслом різко знижує тертя і збільшує ефективність. Безколекторний синхронний двигун приводу компресора забезпечує додаткове зниження електроспоживання.
Ротор електродвигуна з редкоземельного металу (компресор)
У всіх нових компресорах ротор двигуна містить постійний магніт з рідкоземельних металів. Магнітний потік такого ротора в кілька разів перевершує потік ротора з магнітом з фериту. Взаємодія потужних магнітних полів ротора складної форми і статора підвищує потужність і зменшує електроспоживання двигуна.
Двигуни постійного струму вентиляторів
Для зменшення електроспоживання у внутрішні і зовнішні блоки кондиціонерів встановлюються високоефективні безколекторні електродвигуни постійного струму для приводу вентиляторів. Ротор такого двигуна має зовнішній постійний магніт, розташований на поверхні ротора. Ці двигуни мають підвищений крутний моментом на малих обертах, що дозволило знизити швидкість обертання вентиляторів і зменшити шум від внутрішнього і зовнішнього блоків.
PAM (амплітудно-імпульсна модуляція)
Для зменшення електроспоживання у внутрішні і зовнішні блоки кондиціонерів встановлюються високоефективні безколекторні електродвигуни постійного струму для приводу вентиляторів. Ротор такого двигуна має зовнішній постійний магніт, розташований на поверхні ротора. Ці двигуни мають підвищений крутний моментом на малих обертах, що дозволило знизити швидкість обертання вентиляторів і зменшити шум від внутрішнього і зовнішнього блоків.
Труба з внутрішнім оребренням
При виготовленні теплообмінників застосовується дорожча труба, що має внутрішнє ребра, що веде до інтенсифікації теплообміну і збільшення енергоефективності системи.
Незалежна робота внутрішніх блоків
Внутрішні блоки у складі такої системи працюють повністю незалежно (крім одночасної роботи в режимах охолодження і нагрівання).
Централізоване управління
Передбачена система централізованого управління на базі контролерів VRF-систем CITY MULTI.
Блоки-розподільники
Для розгалуження трубопроводів холодоагенту використовуються спеціальні блоки-розподіли ки PAC-MK33BC (B) і PACMK53BC (B), що представляють собою набір електрично керованих розширювальних вентилів. В одній системі допускається використовувати не більше 2 блоків-розподільників.