Кількість
|
Вартість
|
||
|
Mitsubishi Electric PUHY-RP350YJM-B City Multi Replace Y PUHY-RP/PURY-RP Inverter - це зовнішній блок инверторной мультизональной VRF-системи з трифазним джерелом живлення, який може використовуватися як для нагріву, так і для охолодження повітря. Mitsubishi Electric розробила спеціальні зовнішні агрегати серії REPLACE Y, які можуть бути встановлені на старі труби (трубопроводи, використані в системах на холодоагенті R22). Можливо одночасне обслуговування до 17 підключаються внутрішніх блоків. У режимі промивки напрямок руху холодоагенту в системі відповідає режиму охолодження. Додаткову конденсацію і випаровування холодоагенту забезпечує пластинчастий теплообмінник в зовнішньому блоці. Перед надходженням в трубопроводи тиск холодоагенту зменшується за допомогою електронного розширювального вентиля до значення,відповідного холодоагенту R22. Процес конденсації в зовнішньому блоці підтримується таким чином, щоб на виході була двухфазная суміш рідина / газ, яка потім пропускається через всі елементи старого гідравлічного контуру, а також через внутрішні блоки. Далі в акумуляторі зовнішнього блоку холодоагент відділяється від масла, після чого мінеральне масло блокується в спеціальному резервуарі - олійною пастці. Промивання відбувається за рахунок того, що газова фаза холодоагенту, що має високу швидкість, рухається в центральній частині трубопроводу і розганяє рідкий холодоагент. Швидкість його стає достатньою для відриву масляних крапель від внутрішньої поверхні труби. За дві години роботи в режимі промивання віддаляється все мінеральне масло з трубопроводів.щоб на виході була двухфазная суміш рідина / газ, яка потім пропускається через всі елементи старого гідравлічного контуру, а також через внутрішні блоки. Далі в акумуляторі зовнішнього блоку холодоагент відділяється від масла, після чого мінеральне масло блокується в спеціальному резервуарі - олійною пастці. Промивання відбувається за рахунок того, що газова фаза холодоагенту, що має високу швидкість, рухається в центральній частині трубопроводу і розганяє рідкий холодоагент. Швидкість його стає достатньою для відриву масляних крапель від внутрішньої поверхні труби. За дві години роботи в режимі промивання віддаляється все мінеральне масло з трубопроводів.щоб на виході була двухфазная суміш рідина / газ, яка потім пропускається через всі елементи старого гідравлічного контуру, а також через внутрішні блоки. Далі в акумуляторі зовнішнього блоку холодоагент відділяється від масла, після чого мінеральне масло блокується в спеціальному резервуарі - олійною пастці. Промивання відбувається за рахунок того, що газова фаза холодоагенту, що має високу швидкість, рухається в центральній частині трубопроводу і розганяє рідкий холодоагент. Швидкість його стає достатньою для відриву масляних крапель від внутрішньої поверхні труби. За дві години роботи в режимі промивання віддаляється все мінеральне масло з трубопроводів.Далі в акумуляторі зовнішнього блоку холодоагент відділяється від масла, після чого мінеральне масло блокується в спеціальному резервуарі - олійною пастці. Промивання відбувається за рахунок того, що газова фаза холодоагенту, що має високу швидкість, рухається в центральній частині трубопроводу і розганяє рідкий холодоагент. Швидкість його стає достатньою для відриву масляних крапель від внутрішньої поверхні труби. За дві години роботи в режимі промивання віддаляється все мінеральне масло з трубопроводів.Далі в акумуляторі зовнішнього блоку холодоагент відділяється від масла, після чого мінеральне масло блокується в спеціальному резервуарі - олійною пастці. Промивання відбувається за рахунок того, що газова фаза холодоагенту, що має високу швидкість, рухається в центральній частині трубопроводу і розганяє рідкий холодоагент. Швидкість його стає достатньою для відриву масляних крапель від внутрішньої поверхні труби. За дві години роботи в режимі промивання віддаляється все мінеральне масло з трубопроводів.За дві години роботи в режимі промивання віддаляється все мінеральне масло з трубопроводів.За дві години роботи в режимі промивання віддаляється все мінеральне масло з трубопроводів.
Основні функції і режими роботи
Інверторне керування
У зовнішніх агрегатах застосовуються тільки компресори з інверторним приводом, що пояснює відсутність пускових струмів зовнішніх агрегатів, збільшує ресурс компресора, а також надійність всієї системи.
Максимальна температура зовнішнього повітря становить + 52 ° С
Це важливо при розміщенні блоків всередині захисних конструкцій або на технічних поверхах. У конструкції зовнішнього блоку передбачений ізольований відсік для компресора, що істотно зменшує рівень шуму зовнішнього агрегату в усіх напрямках.
Перепад висот між внутрішніми блоками
Перепад може бути збільшений з 15 м до 30 м. Для цього буде потрібно збільшити діаметр рідинної магістралі на 1 типорозмір. В один гідравлічний контур може бути підключено до 50 внутрішніх блоків.
Збільшена довжина магістралі
Довжина магістралі холодоагенту після 1-го розгалуджувача може бути збільшена з 40 м до 90 м. Для цього буде потрібно збільшити діаметр рідинної магістралі на 1 типорозмір.
Спеціальні зовнішні агрегати
Зовнішні агрегати серії REPLACE Y можуть бути встановлені на старі трубопроводи холодоагенту (трубопроводи, використані в системах на R22).
Промивання трубопроводів
У режимі промивки напрямок руху холодоагенту в системі відповідає режиму охолодження. Додаткову конденсацію і випаровування холодоагенту забезпечує пластинчастий теплообмінник в зовнішньому блоці. Перед надходженням в магістраль тиск холодоагенту зменшується за допомогою електронного розширювального вентиля до значення, відповідного холодоагенту R22. Процес конденсації в зовнішньому блоці підтримується таким чином, щоб на виході була двухфазная суміш рідина / газ, яка потім пропускається через всі елементи старого гідравлічного контуру, а також через внутрішні блоки. Далі в акумуляторі зовнішнього блоку холодоагент відділяється від масла, після чого мінеральне масло блокується в спеціальному резервуарі - олійною пастці. Промивання відбувається за рахунок того, що газова фаза холодоагенту, що має високу швидкість,рухається в центральній частині трубопроводу і розганяє рідкий холодоагент. Швидкість його стає достатньою для відриву масляних крапель від внутрішньої поверхні труби. За дві години роботи в режимі промивання віддаляється все мінеральне масло з трубопроводів. Технологія промивання магістралі сумішшю рідкого і газоподібного фреону запатентована компанією Mitsubishi Electric, а в 2007 році отримано нагорода Японського Інституту Інновацій.